(0 פריטים) - לפרטים - היכנס לקישור

סל הקניות שלך ריק

למספרי סיפורים

יש אפשרות להזמין תלבושות ואביזרי הפעלה בהזמנה אישית. ניתן לקבל השראה מהדגמים המצולמים או להגיע עם רעיון מקורי שלכם . אשמח ליעץ בבחירת הדגם. ניתן לקבל הצעת מחיר בטל 0544968485 חנותנו בקרית מוצקין בלבד- נשמח לארח אתכם , או לחילופין לשלוח ההזמנה לכל הארץ.

טבלה  רשימה 

פריטים 21 עד 30 מתוך 41 סה"כ

דף:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
לדף
  • כובע ציפור -תפור

    כובע ציפור -תפור

    כובע ציפור שמיוצר מבדי ליקרה בגוונים שונים לפי ההזמנה הכובע מתאים בגודלו לילדים ומבוגרים ניתן לשלב חפתים או גרביים תואמים, חצאית תואמת או שכמיה כובעים שנתפרים לפי הזמנה ניתן להזמין תפירה לכובעים שונים מהדוגמא המחיר משתנה לפי כמות ההזמנה , חומרי הגלם ומורכבות הכובע מחיר ההנחה לכובעים שנמצאים במלאי בלבד פרטים נוספים..

  • סינר חלק

    סינר חלק

    המחיר מתייחס לסינר חלק באורך כ 90 ס"מ מבד בז או לבן שאינו מתקמט הסינר המשובץ משתי שכבות בד, ומעוטר בסרט צבעוני בקונטור. מחירו 99 ש"ח פרטים נוספים..
    59 ₪

  • מבצע
    סינר צמדנים לסמלי חג החנוכה

    סינר צמדנים לסמלי חג החנוכה

    סינר בעל 8 צמדנים רוחבו 50 סמ אורכו מהצואר 100 מתאים להפעלת הגיל הרך עם סמלי חג החנוכה ניתן להשתמש במשך השנה בדמויות, חפצים, פירות, פרחים, חיות או כל סדרת תמונות שתעזור להפעלת נושא שנלמד כל שנחוץ הוא צמדן זכר בגב תמונה מנויילנת. פרטים נוספים..
    119 ₪ 89 ₪

  • תלבושת כפתן לדמויות תנכיות ''

    תלבושת כפתן לדמויות תנכיות ''

    המחיר כולל עליונית כפתן המונחת בקלות מעל הביגוד , ונאספת בעזרת חגורת בד רחבה זקן שחור קצר כובע כאפיה עם פס זהב הכפתן מתאים לכל מידה ושונה רק באורכו המחיר מתייחס לאורך 120 ס"מ מקל אינו כלול במחיר וניתן לאיסוף בלבד פרטים נוספים..

  • מבצע
    הכיסים של ענת  סינר כיסי צמדן

    הכיסים של ענת סינר כיסי צמדן

    סינר בסיסי עם 9 כיסים בגדלים וצבעים שונים על כל כיס תפור צמדן שמאפשר להשתמש בסינר לפעילויות שונות לאורך כל השנה סדרת תמונות מנוילנות בנושאים שונים: סמלי החג, אותיות, מספרים, , צורות וכל רעיון שיעלה בדעצכם ומצריך מיון הכיסים בגובה מתאים לילדי הגן ומתאים למפעיל שעומד ומתאים להפעלת הסיפורים חנן הגנן, הכיסים של ענת "חנן הגנן" "הכיסים של ענת" מגירות הלב" סינר כיסים"" סינר עם כיסים"" "סינר כיסים" "סינר עם כיסים" "מגירות הלב" "חנן הגנן" פרטים נוספים..
    299 ₪ 219 ₪

  • מבצע
    סינר צמדנים

    סינר צמדנים

    סינר עם צמדנים המחיר כולל סינור סינר בעל 8 צמדנים מהדגם שבתמונה רוחבו 50 סמ אורכו מהצואר 90-100 ניתן להשתמש בדמויות, חפצים, פירות, פרחים,סמלי חג, חיות או כל סדרת תמונות שתעזור להפעלת נושא שנלמד כל שנחוץ הוא צמדן זכר בגב תמונה מנויילנת ניתן להזמין בגונים שונים מהמצולם ובמספר שונה של צמדנים (בתוספת מחיר) פרטים נוספים..
    119 ₪ 89 ₪

  • עליונית סינר לעץ הנדיב

    עליונית סינר לעץ הנדיב

    בסיס בגוון חום לגזע עץ, כשהחלק הקדמי והגב נסגרים בסרט בצדדים אורך 90 סמ לעליונית תפורים 8 צמדנים שישמשו לעלים, ענפים או לבסוף גזע ערום כל שנחוץ הוא תמונות מנויילנות עם צמדן זכר והילדים יכולים להשתתף בהחלפתם מתאים גם להפעלת הסיפור עץ האורן , לטו בשבט או לנושא הפרדס המחטים להמחשה בלבד ואינם כלולים במחיר פרטים נוספים..
    169 ₪

  • חנן הגנן סינר עליונית כיסים

    חנן הגנן סינר עליונית כיסים

    עליונית עם 7 כיסים בגדלים וצבעים שונים מתאים להפעלת הסיפורים חנן הגנן, הכיסים של ענת או כל סיפור והפעלה שכיסים ישמשו בהם לשמירת חפצים- מספרים, אותיות, מפתחות, פתקי משימות, הכיסים בגובה מתאים לילדי הגן ומתאים למפעיל שעומד המחיר לא כולל את הפירות פרטים נוספים..
    299 ₪

  • עליונית רחבה עם פתח לידיים

    עליונית רחבה עם פתח לידיים

    שכמיה סגורה עם חישוק בשוליה השכמיה משיפון עם גימור ליקרה בצואר שני פתחים לידיים מתאים במיוחד לגוף מרומז לבעלי חיים החזיר מדירה להשכיר בתוספת פפיון, סיגר וצלינדר או תרנגולת שמנה בתוספת צעיף נוצות ומשקף או כובע ארנבת - אוזניים ופפיון ורוד או כל דמות אחרת האביזרים לא כלולים במחיר פרטים נוספים..
    119 ₪

  • ציפור-שכמייה עם נוצות

    ציפור-שכמייה עם נוצות

    שכמיה עשירה מבד שיפון קליל לבעלי כנף למיינהם צווארון מבד לייקרה גמיש ונעים בפינות השכמייה טבעת גומי ללבישה על פרק כף היד . סביב השוליים תפור צעיף נוצות עבה. המחיר לשכמיה במידת מבוגרים ולא כולל חצאית. ניתן לשלב כובעי חיות שונים פרטים נוספים..
    159 ₪

טבלה  רשימה 

פריטים 21 עד 30 מתוך 41 סה"כ

דף:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
לדף